Motor: 2.0
Letnik: 1974 / C1
Barva: Rumeno – Črn / 445 brilliantgelb – schwarz
Lokacija: Ljubljana
Lastnik: Tadej G.
Predstavitev avtomobila
Zgodovina:
7.7.2013
nameščen nov menjalnik z lajšanim vztrajnikom in športno sklopko
18.4.2012
motorni prostor je dobil novo podobo. Nameščen umlenk verteiler, komplet vse cevi, kabli, nove sveče, nova el. napeljava, oil catch can, gas zajla in trobentice na Dellorto DHLA 40. Predelale so se tudi sprednje roke.
24.11.2011
Avtomobil se je predstavilo na spletni strani siol.net
2009
Torej, avto ima vgrajen 2.0 OHV motor, petstopenjski menjalnik, posirjene boke, vgrajeno varnostno kletko, športne sedeže in pasove. Platišča so 7×13 in 8×13 ATS Classic z gumami Yokohama (215 spredaj in 235 zadaj). Na originalne nalepke pa se čaka.
2007/2008
poštimana ličarija in napeljana inštalacija, motor, podvozje, dejansko vse… Februarja 2008 je avto prvič vžgal. Junija 2008 je padel prvi test drive z montirano havbo in vrati.
2005/2006
avtomobil se je konkretno začelo obnavljati – nastala bo replika GT/E gruppe 4 dirkalnika iz takratnega časa. V tem času se je speskalo, povarilo, naredilo rolbar in pripravilo na ličarijo.
2004
Avto je kupil Tadej G. iz Kašlja pri Ljubljani za 120.000 SIT.
Pred 2004
Avto se je nahajal pri g. Janezu T. na Brezovici, kateri ga je pobarval v rumeno-belo kombinacijo. Kje se je avto nahajal pred tem ni znano. Avtomobil ima 1.2S motor.